säli Luzia und Säm Merci no einisch für ds gmüetleche Abschiedsapero. Isch schön gsi zu so viune Näme ändlech es gsicht zbecho:) I hoffe, Dir heit öichi reis guet chönne starte und chömid de o drzue, die feini militärschoggi z'gniesse (die hesch ja sicher ipackt, oder?) Schöni Reis us de grüene Ferie Stefan
hei weme dä blog vo euch aluegt, stäche eim grad wunderbari pics ins oug. de bescht blog um fernweh z übercho. he aber d luzia muess de z touche no 2-3 mau i der aare üebe, gseht scho no chli gstablig us!:) hei i hoffe ihr chönit das ganze no gniesse und vor allem chömet wieder gsund zrüg. häbets guet! @sam: yb isch uf meischterkurs!
3 Kommentare:
säli Luzia und Säm
Merci no einisch für ds gmüetleche Abschiedsapero. Isch schön gsi zu so viune Näme ändlech es gsicht zbecho:) I hoffe, Dir heit öichi reis guet chönne starte und chömid de o drzue, die feini militärschoggi z'gniesse (die hesch ja sicher ipackt, oder?)
Schöni Reis us de grüene Ferie
Stefan
Hallo zäme,
ech fröie mech jetzt scho of au die hoffentlech wonderschöne Fotene. Gniessid öichi Reis ond bes gliih weder. Knuddu Barbara
hei ihr zwöi weltenbummler
hei weme dä blog vo euch aluegt, stäche eim grad wunderbari pics ins oug. de bescht blog um fernweh z übercho. he aber d luzia muess de z touche no 2-3 mau i der aare üebe, gseht scho no chli gstablig us!:) hei i hoffe ihr chönit das ganze no gniesse und vor allem chömet wieder gsund zrüg. häbets guet! @sam: yb isch uf meischterkurs!
Kommentar veröffentlichen